Ginkgo Biloba: O σύμμαχος της μνήμης και του κυκλοφορικού

Ginkgo Biloba: O σύμμαχος της μνήμης και του κυκλοφορικού


Στην Αμερική ειδικότερα χρησιμοποιείται ως συμπλήρωμα διατροφής ενώ στην Γερμανία διατίθεται και ως επίσημο φαρμακευτικό σκεύασμα.

Ποια είναι τα οφέλη του Ginko Biloba

Βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος

Μία από τις σημαντικότερες δράσεις του Gingko Biloba είναι πως μπορεί να αυξήσει την κυκλοφορία του αίματος, βοηθώντας σημαντικά στην οξυγόνωση των αιμοφόρων αγγείων και προσφέροντας με αυτό τον τρόπο πολλαπλά οφέλη στον οργανισμό.

Ενισχύει τη μνήμη

Με την καλύτερη οξυγόνωση του εγκεφάλου, προβλήματα όπως είναι η απώλεια μνήμης, η αδυναμία συγκέντρωσης και γενικότερα οι νοητικές δυσλειτουργίες περιορίζονται ενώ επιπλέον μελέτες έχουν καταδείξει και τις προστατευτικές ιδιότητες στην υγεία του εγκεφάλου και την πρόληψη του εγκεφαλικού.

 Aντιοξειδωτική δράση

Το Ginkgo Biloba περιέχει υψηλές ποσότητες φλαβονοειδών και τερπενοειδών, που δρουν ως ισχυρά αντιοξειδωτικά καταπολεμώντας τις ελεύθερες ρίζες οι οποίες συνδέονται με την πρόωρη γήρανση αλλά και με ένα ευρύ φάσμα ασθενειών.

Επιβραδύνει το Αλτσχάιμερ

Tο Ginkgo Biloba είναι εγκεκριμένη θεραπεία για την νόσο Αλτσχάιμερ στη Γερμανία καθώς μελέτες έχουν καταδείξει πως μπορεί να επιβραδύνει και να ανακόπτει τις εγκεφαλικές βλάβες που προκαλούνται από τη νόσο.

Μειώνει τις φλεγμονές

Η φλεγμονή είναι μία φυσική αντίδραση του σώματος που δημιουργείται σε καταστάσεις τραυματισμού ή εισβολής ξένης ουσίας. Ορισμένες χρόνιες ασθένειες όμως, μπορούν να προκαλέσουν φλεγμονώδη αντίδραση ακόμη και εάν δεν έχει υπάρξει τραυματισμός ή ασθένεια. Έτη ερευνών έχουν καταδείξει πως το εκχύλισμα ginkgo μπορεί να μειώσει τη φλεγμονή και τον πόνο που προκαλείται από καταστάσεις αρθρίτιδας, σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου, καρκίνο, εγκεφαλικό και καρδιοπάθεια.

Αντενδείξεις

Το Ginkgo έχει τη δυνατότητα να αλληλεπιδρά αρνητικά με ορισμένα φάρμακα, όπως η ηπαρίνη και η βαρφαρίνη. Είναι σημαντικό να συμβουλευτείτε στον γιατρό σας πριν εντάξετε το ginkgo στη καθημερινότητα σας.

 

Βιβλιογραφία

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/28333443

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/26059355

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4640423/